• Povinně zveřejňované informace

      • Zveřejněné informace dle § 5 odst. 3 zák. 106/1999 Sb., o svobodném přístupu k informacím, ve znění pozdějších předpisů

        1. Název

        Základní škola a mateřská škola, Božice, příspěvková organizace

        2. Důvod a způsob založení

        Zřizovatel školy: Obec Božice

        Organizace byla zřízena za účelem  poskytování předškolního,  základního a zájmového vzdělávání a zabezpečování školního a závodního stravování souladu se zákonem č. 561/2004 Sb. a prováděcími předpisy k tomuto zákonu. Právní subjektivita školy vznikla 13. srpna 2009.

        3. Organizační struktura

        Statutárním orgánem je ředitelka školy Mgr. Veronika Mikysková.

        Organizace:

        Základní škola, Božice 393

        Mateřská škola, Božice 49

        Mateřská škola, Božice 283

        Mateřská škola, Velký Karlov 68

        Mateřská škola, Borotice 3

        Školní jídelna, Božice 393

        Školní jídelna, Božice 49

        Školní jídelna, Božice 283

        Školní jídelna- výdejna, Velký Karlov 68

        Školní jídelna, Borotice 3

         

         

         

         

        4. Kontaktní spojení

        Základní a mateřská škola, Božice, příspěvková organizace

        Božice 393,

        671 64

        Tel. spojení: 515 257 137

        Email: info@zsbozice.cz,

        Oficiální www stránky: https://zsbozice.edupage.org/

        Datová schránka: nqbmbt7

         

        4.1 Kontaktní poštovní adresa

        Božice 393, 671 64

         

        4.2 Adresa úřadovny pro osobní návštěvu

        Božice 393, 671 64

         

        4.3 Úřední hodiny

        Pracovní dny od 7:00 - 14:30 hod.

        V době školních prázdnin dle předchozí domluvy.

         

        4.4 Telefonní čísla

        Základní škola: 515257137

        Mateřská škola Božice 49: 515 257 141

        Mateřská škola Božice 283: 515 257 142

        Mateřská škola Borotice: 739 760 834

        Mateřská škola Velký Karlov: 724 734 034

        Školní jídelna: 515 257 623

         

        4.5 Adresa internetových stránek

        https://zsbozice.edupage.org/

         

        4.7 Datová schránka

        ID datové schránky: nqbmbt7

         

        5. Případné platby lze poukázat

        č. ú.: 123-6721880287/0100

        č. ú. pro stravování: 304609878/0300

         

        6. IČO

        75023105

         

        7. Plátce daně z přidané hodnoty

        Nejsme plátci DPH.

         

        8. Dokumenty

        8.1 Seznamy hlavních dokumentů

        Školní vzdělávací program pro ZŠ

        Školní vzdělávací program pro MŠ

        Školní vzdělávací program pro ŠD

        Školní řád mateřské školy

        Školní řád základní školy

        Vnitřní řád základní školy

        Vnitřní řád školní družiny

        Vnitřní řád školní jídelny

         

        8.2 Rozpočet

        Rozpočet pro daný rok je zveřejněný na webu školy.

         

        9. Žádosti o informace

        Žádosti o poskytnutí informace dle § 13 zákona č. 106/1999 Sb., o svobodném přístupu k informacím, se podávají písemně poštou na kontaktní adresu organizace.

        Příjem žádostí a dalších podání

        - Žádosti a podání se podávají písemně poštou na kontaktní adresu organizace.

        - Písemně lze podat žádost: poštou, osobně předáním písemné žádosti na podatelně organizace, prostřednictvím datové schránky.

         

        10. Příjem a podání a podnětů

        Opravné prostředky

        Proti rozhodnutí povinného subjektu o odmítnutí žádosti lze podat odvolání ve lhůtě do 15 dnů od doručení rozhodnutí nebo od marného uplynutí lhůty pro vyřízení žádosti v případě uvedeném v § 15 odst. 4. zákona č. 106/1999 Sb. Odvolání se podává u povinného subjektu, který rozhodnutí vydal nebo měl vydat.

         

        Postup při podávání stížností

        Stížnost adresujte ředitelce školy, jde-li o zaměstnance školy.

        Stížnost ústní je nutno zaznamenat, autorizovat, stává se z ní stížnost písemná. Písemná stížnost se zařazuje do zvláštní evidence (datum podání, jméno stěžovatele, adresa, označení předmětu stížnosti, kdo šetří, výsledek šetření, opatření k nápravě, datum podání zprávy o vyřízení stížnosti a výsledek ověření, jak byla splněna opatření k nápravě) u ředitele školy.

        Lhůty k vyřízení stížnosti:

        §  stížnost bez nutnosti šetření – do 10 dnů

        §  stížnost při šetření – potvrzení přijetí do 5 dnů, vyřízení do 30 dnů

        O ústních jednáních při šetření bude sepsán zápis (jména přítomných, výstižné vylíčení, výsledek jednání, autorizace všemi přítomnými).

        Stížnost je vyřízena uskutečněním opatření k odstranění závad a vyrozuměním stěžovatele.

        Náležitosti stížnosti:

        • Vaše jméno a doručovací adresu
        • Na koho si stěžujete
        • Důvod, okolnosti a cíl stížnosti – co, kde a jak se podle vás stalo, proč je to podle vás problém a co požadujete. Nezapomeňte uvést všechny detaily, které by mohly být pro prošetření užitečné
        • Podpis 

         

        10.1 Předpisy

        Nejdůležitější používané předpisy

        §  Zákon 561/2004 Sb., o předškolním, základním, středním, vyšším odborném a jiném vzdělávání (školský zákon)

        §  Zákon 563/2004 Sb., o pedagogických pracovnících

        §  Vyhláška č. 48/2005 Sb., o základním vzdělávání a některých náležitostech plnění povinné školní docházky

        §  Vyhláška č. 14/2005 Sb., o předškolním vzdělávání

        §  Vyhláška č. 74/2005 Sb., o zájmovém vzdělávání

        §  Vyhláška č. 16/2005 Sb., o organizaci školního roku

        §  Vyhláška č. 107/2005 Sb., o školním stravování

        §  Vyhláška č. 73/2005 Sb., o vzdělávání dětí, žáků a studentů se speciálními vzdělávacími potřebami a dětí, žáků a studentů mimořádně nadaných

        §  Vyhláška č. 72/2005 Sb., o poskytování poradenských služeb ve školách a školských poradenských zařízeních

        Vydané právní předpisy

        Žádné právní předpisy nebyly vydány.

         

        10.2 Úhrady za poskytování informací

        Sazebník úhrad za poskytování informací

        Zveřejněný na webových stránkách školy.

        Rozhodnutí nadřízeného orgánu o výši úhrad za poskytování informací:

        Není.

         

        10.3 Licenční smlouvy

        Nejsou.

         

        11. Výroční zpráva podle zákona o svobodném přístupu k informaci

        Výroční zprávu zpracovává ředitelka školy. Ta ji vždy zveřejní do 1. března za předcházející kalendářní rok o své činnosti v oblasti poskytování informací podle zákona 106/1999 Sb. Výroční zpráva je k dispozici v ředitelně školy a na webových stránkách školy.

         

        V Božicích dne 3.11.2023

        Zpracovala: Mgr. Bc. Eliška Boorová

        Schválila: Mgr. Veronika Mikysková